Ders Kayıt İşlemleri Hakkında

Ders Kayıt İşlemleri Hakkında

 

Çakışan dersini almak isteyen öğrencilerimizin:

 

Üniversitemiz Senatosu’nun 01.09.2020 tarih ve 2020-06 sayılı toplantısında, 2020-2021 Eğitim-öğretim yılı güz yarıyılına mahsus olmak üzere “Öğrencinin ders programında çakışma görülmesi durumunda, alttan alınan ve çakışan en fazla iki dersin seçilebilmesine imkân tanınmasına; alttan alınan ders için devam mecburiyetinin aranmamasına” karar verilmiştir.   Ancak sistem çakışan derslerin alınmasına izin vermediğinden bu kapsamda ders almak isteyen öğrencilerimizin dilekçe ile kayıtlı bulundukları Bölüm Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir. Çakışma durumu ilgili Bölüm Başkanlığınca incelenerek ders alması uygun görülenlere Fakülte Yönetim Kurulu kararı ile bu dersler eklenecektir.

 

Kararına uygun olarak 1 Ekim 2020 Perşembe günü mesai bitimine kadar ekte sunulan "Mazeretli Ders Ekle-Sil" dilekçesini aveblm@yildiz.edu.tr adresine e-posta yoluyla iletmesi gerekmektedir. İlgili tarihten sonra gönderilecek olan dilekçeler kabul edilmeyecek olup, öğrencilerimize önemle duyurulur. 

 

Mazeretli Ders Ekle Sil Dilekçesi

 

Tüm Duyurular